Fredags fest

Ren & utvilad i badet.
Det var kul i fredags när vi partade i Gävle, till en början.
Sen gick det utför..
Fyfan, jag har aldrig varit så full i hela mitt liv. Och jag har aldrig spytt på fyllan heller,
men jag spydde, och spydde.. spydde spydde spydde..
Fyfan vad äcklig jag var. Jag har fan fördruckit mig på sprit nu känns det som.
Och bra var väl det, för nu ger jag upp drickandet.
Saken är den att jag tänkte ta det lugnt och inte bli så full, bara softa, dricka litegranna & sen skulle det vara bra.
Den planen gick i stupet.
Idag är jag trött och seg, men inte bakis ofc.
Gick runt i Valbo & kollade lite kläder. Men jag ville bara hem & sova.
Jag såg ut som 70 svåra år & luktade gammalt fyllo.
Fyfan, jag som är så känslig för lukter också. Jag hade faktist duschat direkt när jag vaknade men inte fan hjälpte det.
Hälsade på älskade Farmor & farfar på sjukhuset innan vi åkte.
Farmor rynkade lite på näsan när hon kramade mig och såg lite fundersam ut, men hon sa inget.
Hon är ju van vid att jag alltid luktar godast i världen så hon fick väl en smärre chock kan jag tänka mig.
Sen glömde jag massa viktiga grejjer i Annikas bil.
Så jag tänkte ringa henne nån dag nu, förmodligen imorrn & be henne om en liten tjänst.
Kvittona på Tamlins veterinär kostnader måste skickas in till försäkringsbolaget...

Bilder ifrån Gävle lägger jag upp senare.
Nu blir det sängen!
Gonatt, urk

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Name:
Minns mej

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kladd:

Trackback