Snööö!!!!

Jag halkade med cykeln imorse. Ni skulle sett hur snyggt det var!
Gjorde inte alls illa mig. Jag svängde och sen låg cykeln på marken, jag stod med ena benet på marken och andra benet vilade på cykeln som låg ner. Sen ställde jag mig upp och hann inte ens reagera.

Tamlins tå är en enda skorpa, det har läkt bra sen vi började med antibiotikan.
På eftermiddagen när jag kom ut till min cykel så var sadeln täckt av snö. Wie!
Tamlin kör samma grej som förra året då han hade tratt efter kastreringen, han böjer sig ner, skyfflar upp snö i tratten och hoppar så att snön flyger in i hans ansikte.

Älskade Farmor & Farfar. Jag tänker varje dag på er. Jag önskar att jag kunde vara i Gävle nu.
Hade jag haft bil hade jag åkt upp direkt efter jobbet och åkt hem lagom till att jag börjar jobba igen.

Det blir iallafall en vit jul ser det ut som.
Kan det inte klirra fint på kontot snart också så man kan ta sig ut & julhandla!

Kommentarer
Postat av: li

klirr i kassan vore härligt! räknade ut att det gått alldeles för hutlöst med pengar på klappar iår :S

2009-12-17 @ 21:35:49
URL: http://fau.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Name:
Minns mej

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kladd:

Trackback