Flashback's

Sitter här med röda naglar och drömmer mej tillbaka till den tiden då Britney Spears var tillsammans med Justin Timberlake.
Den tiden då jag själv satt & fnissade med flickvänner över pöjkvänner.
Då vi sminkade oss utan att veta ens hur man använde vad.
Då vänner var viktigast och skolan sög.
Inatt drömde jag om Frejasväg. Hur det såg ut där, mitt liv där.
Jag saknar det så jävla mycke. Om jag bara fick åka tillbaka i tiden för en endaste dag, eller en vecka..

När jag får igång min feta dator så ska jag visa bilder för er som inte har sett.
Min stora tomt fullproppad med kaninhagar, mitt stora rum fullt med gosedjur.
Buskarna fulla med bär.  

Kommentarer
Postat av: Lina

Jo han kräver ju väldigt mycket tid nu, fast hade han inte morrat åt allt och alla så hade han varit den mest perfekta hunden, finns inget annat jag kan klaga på om honom nu, han har blivit jätte duktig på allt, möten med hundar och sånt. Men nu när jag har Tilde så känns de så hotfullt när han morrar, och jag tror inte jag litar på honom sen när tilde är stor nog att röra sig själv på golvet, och jag vet ju att zeke söker sig till oss och sen morrar hade han dragit sig bort från oss och visat att han vill va ifred så hade de varit en annan sak, men nu söker han sig till oss och sen morrar han och Tilde kan ju inte läsa av hans signaler när hon e så liten.

jag litar på personen som ska ta honom, känner henne inte så väl men det är Hannas kusin och hanna vet du ju bryr sig jätte mycke om hundar så hon skulle inte rekommendera nån som inte passade för zeke. Men vi ska prova och se hur vi båda känner så nästa helg ska han få åka dit å vara där, se hur det funkar.

Kram

2009-02-17 @ 09:55:02
URL: http://zeida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Name:
Minns mej

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kladd:

Trackback