Hästar <3

Uuh, jag vet inte om jag mår dåligt för att jag är mätt eller om jag mår dåligt för att jag inte vet vad som är fel med mitt liv.
Jag vet inte vad jag vill eller vad jag känner. Jag går hela tiden runt & tänker på det förflutna och jag är rädd för förändringar.
Ena stunden vill jag förändra något och i nästa stund vill jag aldrig någonsin att någonting ska förändras.
Ge mej trygghet! uuh...
Träffade Cissi & Marcus idag. Vi hälsade på Marcus hästar.
Det var underbaaaart <3
Fast jag orkar fan inte skriva mer nu.. Något är fel men jag vet inte vad och det gör mej skit frustrerad!!!

nmb

jmjmb

bmbn

Kommentarer
Postat av: Cissi

man behöver inte alltid veta vad man vill eller inte vill... ta det lugnt bara, med tiden kommer du veta<3

2009-02-11 @ 22:43:28

Kommentera inlägget här:

Name:
Minns mej

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kladd:

Trackback