Me, Myself and very much I

bnbvn

vbnn

bvn

fgbbbg

Fortfarande sjuk! Ush..
Ska ner & koka te nu sen ska jag plugga lite & sen sova..
Har sovit så fruktansvärt dåligt på nätterna senaste tiden.
Jag somnar inte ordentligt förrän på mornarna och då blir jag alltid väckt av klockan en timme senare.
Kastreringen blir av. Jag får skuts. Åh fy.. Den blir verkligen av.
Jag ska ju vara glad! Det här är det bästa för honom. Varför är jag så orolig? Jag kommer ju inte att ångra mej.
Varför skulle jag ångra mej?

Kommentarer
Postat av: Cissi

men det är klart att du får vara orolig! när vi har kastrerat mina djur (både råttor och katter) har jag tvingat mamma att ringa till veterinären stup i kvarten (först brukar dom säga... nej operationen har inte börjat än, gång nummer två ja det gick bra, sen ja allt har gått bra h*n är vaken nu, ni kan hämta vid tre, sen ni kan hämta nu)

2009-02-07 @ 14:18:38
Postat av: Annik@

fan va lik fu va pernilla¨på andra kortet:O

2009-02-08 @ 11:50:38
Postat av: josefin

haha jag tyckte du var väldigt lik pernilla :O

2009-02-08 @ 16:54:53
Postat av: josefin

HAHAHAHAHAHA oj mena ellinor XD

2009-02-08 @ 16:55:29
Postat av: Angelika

Haha men vafan! Shit vad konstigt. Hur kan det komma sej att jag, ella & pernilla kan vara lika i vissa vinklar?? Det kan väl inte vara så att våra mammor är syskon eller? ;) ;)

2009-02-08 @ 19:04:33

Kommentera inlägget här:

Name:
Minns mej

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kladd:

Trackback