Sunday kväll

o o o

o o o

vxvx

o o o

o o o

o o o

Min hund har alltså tuggat ben idag...
Och lekt i snön =D

o o o

o o o

o o o

oi o o

Ikväll har vi varit ute i snön & pulsat. Jätte bra för Tamlin att springa i.
Det har varit rätt djup snö. Dom här bilderna är tagna tidigare idag innan det hann bli så mycke snö, precis utanför dörren. Jag vill inte gärna ta med mej kameran ut på promenader...
Innan det så jobbade jag några timmar och planerade vilka fiskar jag ska köpa.
Jaaao, jag går i utöknings tankar =) Lite mera, lite roligare..
Just nu så har jag typ skrivkramp, fast ändå inte.
Stavar fel, konstiga meningsuppbyggnader, torka osv. Så det känns inte som att jag har så mycket annat att komma med just nu förutom massa bilder.
Dock har jag något stort på gång =D hähä.. (och nej, det handlar inte om djur)..

Kommentarer
Postat av: Cissi

=O=O=O=O vad har du på gång!? tell me^^

2009-02-24 @ 00:36:37
Postat av: Cissi

jooooooo^^ mig viiiill veta

2009-02-24 @ 11:52:44

Kommentera inlägget här:

Name:
Minns mej

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kladd:

Trackback