Utmanad

Jag lovade, så här kommer den =)

4 av mina favoritprogram:
Miami Ink
L.A Ink
Samantha who (som jag sett bara första avsnittet på, haha)...
Öh, jag kommer inte på nån till.


4 saker jag gjorde i går:
Jobbade
Var ute med Tamlin
Pumpade däck
Pratade med Jennu i telefon

4 saker jag ser fram emot:
Att träffa mina älskade vänner nästa vecka <3
Tatuering
Körkort (Eller egentligen hög musik i min egna stylade bil ;o)
Att åka till stornäset i sommar (Men inte utan någon vän =(

4 favoritrestauranger:
Church street (i Gävle)
Cheers (i Gävle)
Subway (haha, det är sant..)
Sushi bar (innan dom bytte ägare)

4 saker på min önskelista:
En egen villa
Zeke (en sak?)
Körkort
Kärlek <3

4 personer som jag utmanar:
.... Dom som vill ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Name:
Minns mej

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kladd:

Trackback