Vettigt inlägg

ddfd
Det här nagellacket fick jag av Tünde. (Det är rött, inte orange).

dfgg
Jag väckte baby & sa till honom att nu ska du vara me på kort.

cvxxv
Här är min egengjorda müsli & min Acacia honung ^^

cxvxcv
Det är grönt te som gäller för mej nu när jag är sjukling =/
Ursäkta röran. Blir så när man springer runt & fotar för att man har tråkigt.

sdfsgfg
Här är min gamla(unga mal men äldre än den yngre)..
å så kampfisken & en av praktbotiorna (jag har faktist 4 nu ^-^) o så nåra guppy.
Jag gav bort några guppy imorse. En blev mat, jag kände mej hemsk =( Men den mådde ju inge bra.
Fenan var uppäten och för några veckor sen låg den bara på botten och nu såg den fortfarande lite krasslig ut så Baby fick den.(Jag har döpt fågelcikliden till Baby.. )Så det var inte Tamlin som fick den. Tamlin kallas bara Baby.
Lägg märke till hur fint Tamlin har slickat rent akvariet... Han glömde att man alltid ska köra med papper efter att man blöter ner glas så att det inte blir sådär fina fläckar...

cb
Ja, jag har tråkigt.

vcvb
Fy, fy på dej Tamlin!

vcbc
Ännu en process i min "bli-frisk-grejja" jag håller på me nu.
Nu ska jag basta! Får se hur länge jag står ut.. Brukar gå in & typ vända..
Eller ibland sitter jag faktist å fryser, när jag blir varm går jag ut.
Mjaja, kolla den ursnygga handduken =P Nästan så man skäms lite.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Name:
Minns mej

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kladd:

Trackback