Fånga månen

Ibland är Tamlin sådär jätte söt. Vi går på kvällarna, han ser upp mot himlen och spanar in månen eller någon stjärna, sen hoppar han! Högt och rakt upp och klappar med munnen! Han försöker fånga månen och syns inte månen så försöker han fånga stjärnorna. Eller äta dom? Det går ju inte, för dom är ju alldelles för långt bort. Men det förstår ju inte han.

Imorrn ska jag gå upp tiidigt. uuh.. Vill sova!
08:20 går bussen, innan det ska jag ha hunnit kravla mej upp ur sängen, gå långpromenad med Tamlin, tvingat i mej frukost, sminkat mej & pallrat mej iväg till bussen.
Att ta sej upp ur sängen brukar ta längst tid, sen kommer promenaden med Tamlin. Förstå då vilka problem jag har!
Förut slängde jag mej upp ur sängen när klockan ringde. Nu snoozar jag och när snoozet är slut efter en timma ställer jag om klockan på en ny tid så att jag kan snooza lite till..
I know i know..  Att snooza gör en bara tröttare. Men det är min vanliga morgon ritual just nu.

När jag köpte busskortet så var jag jätte glad! För det skulle innebära att jag kunde åka till Gävle när jag ville! trodde jag...
Inom Bålsta & till Skokloster..

Sminkborttagning, gonatt pussa Tamlin, läsa & sen släcka lampa..
Sov sött

Kommentarer
Postat av: Cissi

meen söööt tamlin =D=D

2009-01-14 @ 22:17:09
Postat av: ellinor

varför ska du upp tidigt?

2009-01-15 @ 16:11:23

Kommentera inlägget här:

Name:
Minns mej

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kladd:

Trackback