Friday

Sitter här & dricker kanelte & lyssnar på Stapled to the matress <3
Friggs kanelte ska de vara. Kaneltet jag köpte ifrån teboden går seriöst inte att dricka Xo(
Har tränat massor med Tamlin idag, måste skaffa mer godis till honom. Jag har börjat skämma bort honom rejält nu sen jag började i djuraffären. ^-^
Dom senaste dagarna har jag spelat rätt mycke tv spel. Vill klara ut Rayman 3 innan jag måste lämna tillbaka minneskortet.. =P
Ja, tråkliv man har just nu. Mest för att jag vill vara i djuraffären så mycke som jag bara kan, och sen när jag kommer hem runt halv 8-8 så hinner jag inte göra så mycke innan jag ska sova.

Inga nya bilder har jag tagit heller, kameran ligger på laddning.
Ska fota Tamlin någon dag, ute. Grodorna ska jag fota också.
Nä nu ska jag sluta. Känns som att jag skriver mest bara för att skriva

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Name:
Minns mej

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kladd:

Trackback