Iskalla sverige

Snälla! Låt det bli någon + grad till helgen så att jag slipper stå & hacka kaninskit i flera timmar!
Idag ska jag kolla upp vad den där fisken hette som jag berättade om för Penny & Becca.
Dom är typ jätte nyfikna, hihi
Sen fick jag reda på Pennys mellannamn igen! *yes* Jag har kämpat i snart 1 ½ år för att få veta det igen och igår fick jag det! Nu skriver jag ner de...
Det är 10 ½ minus grad här nu. Förstå att jag inte ser fram emot att gå ut med Tamlin igen..
Nu ska jag försöka dra en sån där snöre i min tröja. Den åker upp hela tiden.
Nästa månad ska jag shoppa =D Kanske me Shoss. Vi får se hur de blir =)

Jämnför man med igår så mår jag faktist bra idag!
Sovit jätte dåligt förutom nu på morgonen. Vaknade runt 2 och läste till halv 7 och somnade om sen.
Tankarna snurrar för mycke. Jag försökte upprepa för mej själv "Sov nu, söömn, sömn, låt mej soova" men det gav typ inget resultat.
Behöver ju sova om jag ska jobba till sent.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Name:
Minns mej

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kladd:

Trackback