Kommer aldrig att ge mej

Jag vägrar att vara sjuk! Jag tänker inte må dåligt, jag tänker må bra! Livet är seriöst för kort för att må dåligt. Jag vill inte vakna upp när jag är 60 och typ "Vafan tillät jag mej själv för att må dåligt?!"
Det är hur svårt som helst, men jag vill fylla mina dagar så att jag inte får tid till att tänka, förrän jag börjat tänka mer positivt. Jag tänker aldrig sluta kämpa förrän jag lever mitt liv så som jag vill.

Jag kan fortsätta att dra ner mej själv i skiten, men jag kommer aldrig att sluta ta mej upp! Oavsätt hur lång tid det än tar så kommer jag alltid att ta mej upp! Och kom ihåg det mina vänner, och påminn mej när jag glömmer bort att jag vägrar låta det vara såhär som det har varit.  Det är en sak som Bonzo lärde mej.. Att livet är för kort för att dra ut på och skuta upp saker. Våran tid är här och nu, och den kan närsomhelst tas ifrån oss.

Nu ska jag duscha bort dagens händelser. Och imorrn ska jag vakna och gå till djuraffären med Tamlin.
Ska bli spännande och se hur det går.. Han får ju ändå gå ifrån ena sidan Bålsta till den andra sidan så han kommer nog vara ganska lugn. Och förstå hur bra kondition jag kommer få om det funkar med Tamlin, och om jag går till jobbet varenda dag! Det lär ju ta 1 ½ timme att gå. Äh, vi får se imorrn. Tar tid iallafall =)

Juste, jag fick köra lite me M i helgen. Och jag ÄLSKAR det! Hur kul som helst. Jag älskar att köra hans bil för den är lätt och jag får självförtroende i den. Jag SKA börja plugga körkort nu. För jag ska ha det där jävla kortet! Ska ska ska ska ska!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Name:
Minns mej

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kladd:

Trackback