Krash

Jag har varit rätt så glad dom senaste dagarna.
Nu mår jag illa, har ont i magen, har ångest, komplex och jag vill bara försvinna.
Det jag tycker är jobbigt är att jag kan gå ifrån att vara hur glad som helst till att krasha totalt.
Och det behöver inte ens bero på något jätte stort.
Och det sker på typ 2 sek.
Det känns som att jag ska spy.
Det kanske har varit för bra dom senaste dagarna.
Vill bara att illamåendet ska gå över nu.
I vilket fall som helst så ska jag iallafall hoppa in i duschen nu. Eller iallafall snart...
Jag har ju massor att glädjas över! Jag måste bara sitta ner och försöka komma på det igen.
Måste sluta hata mej själv, för jag har inte hatat mej själv på jätte länge.
Så varför börja nu? och jennu sa en del fina saker som jag borde bli glad för.

Älskade Anders <3
Sluta tänka på att du mår dåligt. Det blir bara mer bränsle till elden. Du skulle väl aldrig kasta ved på en skogsbrand?

Du kommer aldrig må bättre om du inte bestämmer dig för att göra det... Och det finns inget "göra sen" "orkar inte idag" osv. För nu kommer alltid vara nu oavsett om det i våran tidsräkning har gått en dag


Kommentarer
Postat av: Anonym

min bror kan allt vara djup ibland :)

2009-01-08 @ 22:54:50

Kommentera inlägget här:

Name:
Minns mej

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kladd:

Trackback