Onsdagstrosorna

Klockan är halv 1. Jag sitter & söker jobb! All min tid går till djuraffären. Och det är det jag vill satsa på även om jag inte tjänar så mycke på de. Men arbetsförmedlingen tycker att jag ska hinna söka jobb också!
Har precis bytt sand i akvariet. Det tog några timmar. Laddar upp bilder nån annan dag.
Vi har fått in massa roliga saker till butiken nu =)
Köpte en sele till Tamlin, men ska byta den till en större storlek, tänkte ju inte på att han kommer växa lite till.
Är nöjd me den iallafall (förutom storleken då).
Så vill jag säga grattis till Lina som fick sin lilla dotter Tilde för några dagar sen! Hihihi, längtar till jag får träffa henne! Ska pussa in henne ordentligt å lära henne allt ja kan ;o) (Tilde alltså, Lina kan redan rätt mycke)
Haha, låter som att det är jag som fått barn eller fått ett syskon eller nåt. Men det är ju Lina! Värsta stora grejjen att hon fått bebis! Har ju känt henne rätt länge. Har ju tillochmed bott med henne i ett år och hon har älsklings Zeke.
 Imorrn är jag ledig. Får se när jag kommer ifrån livsutsugarna. Kanske träffar jag vänner efter de om det inte blir för sent & om jag hittar min remsa!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Name:
Minns mej

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kladd:

Trackback