Sockerkaka!

Jag har nu efter några dagar av minimalt ätande bakat en sockerkaka. (bra där)
Det började bra, där vid äggen & sockret & margarinet. Men sen spårade det ur någonstanns vid mjölet, citronen & vaniljsockret..
Lite kakao & lite citronsaft & eftersom att vi inte hade vetemjöl blev det dinkelmjöl osv osv..

Resultatet:
fhdfg

fbb

Tamlin tyckte iallafall att det luktade väldigt gott.
hfghfg

dgddg

vxcvv

Slutsats:
Jag är iallafall nöjd med min insats.
Jag har väl iallafall lyckats med att göra så att du inte är sugen på sockerkaka dom närmaste veckorna.. Månaderna eller öh åren.. Och då är jag glad =) för din skull alltså, så du slipper vara onyttig...
Dock måste jag säga att den är jävligt god. Jag har bara smakat ifrån kanten (vill ju att den ska se hel ut när ma & pa kommer hem).

(Iochmed det här så har jag alltså brytit mitt nyårslöfte nr 2 att enbart bli fet på Ben & Jerry´s, redan! ...)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Name:
Minns mej

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kladd:

Trackback