Fredag!

Jag har varit ute & sprungit i regnet.
Typiskt nog sprack det upp i solsken när jag lunkade ner för berget,
lagom till att min springrunda var avklarad =( *mutter*
Om en timma är jag på jobbet =)
Jobbar bara halvdag idag.
Det här är ett så jävla typiskt senario för oss som jobbar i djuraffär, iallafall för mej & Titti:
Eftersom att vi har tillgång till djuraffären varje dag, kan bestämma exakt när vi ska få in varor osv så borde vi ju aldrig ha slut på hö eller hundmat till våra djur, eller hur?
Tyvärr är det ju inte riktigt så. Vi har ofta slut på hö hemma, och för att inte tala om hundmaten. Höet är ju lätt att lösa, det är ju bara att ta en tripp till butiken för hö har vi alltid hemma.
Men vårat hundfoder våra hundar äter finns ju självklart inte hemma eftersom att vi inte har beställt det!
Vi är så fokuserade på att beställa hem alla andras foder att vi glömmer bort oss själva.
Så nu sitter jag här, har ca 11 kulor (KULOR) kvar i tunnan & sen är det tomt.
Förstå hur trött man blir på sej själv.. För vi har faktist ingen annan att skylla på än just oss själva.

Kommentarer
Postat av: Annik@

mmm jätte bra att du rör ¨på benen;) men du får inte glömma maten till tammelini,, hihihi pöss

2009-07-04 @ 17:07:35
Postat av: Annik@

jaaaaa det tänkte ja:P

2009-07-04 @ 20:29:40

Kommentera inlägget här:

Name:
Minns mej

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kladd:

Trackback