Helgen =/ =)

3 vaglar. 1 i höger öga & 2 på vänster, 1 uppe & 1 nere..
Väldigt skönt.
Jag skulle egentligen ha gått & lagt mej jätte tidigt ikväll men någonstanns sprack planeringen.
Halv 12.. Känns skönt att bara jobba i 4 timmar imorrn =)
Igår var några vänner här & vi grillade & spelade monopol.
Efter det träffade jag Sanna & vi gick till krogen.
Jag kom hem vid 5 & blev kliad på ryggen hela natten.
Tyvärr blev jag pratad med också, så jag hade lite problem med att sova.

När jag vaknade imorse och kom ner i köket kände jag en stark känsla som sa: "Aldrig mer hemma hos mej".
Det var bara att sätta igång & städa.
Men som vanligt har jag mitt hyper humör dagen efter jag druckit så all energi behövde komma ut på något sätt.
En vän ringde & vi pratade ett tag tills Kenneth kom över.
Han ville visa massa foton ifrån tiden han var i Philippinerna, så medans jag stod & pratade med Kenneth viskade personen i telefonen udda saker i mitt öra =P Jag hade handsfree så jag tvivlar på att Kenneth visste att jag pratade i telefon.
Var lite smått svårt att hålla sej seriös då. Kenneth lär ju trott att jag hade paranoida vaneföreställningar eller något..
Lagom till att han säger hejdå & åker hem hör jag tunga andetag i luren och inser att han har somnat..

Sen gick jag & la mej för att sova hela dagen. Vaknade vid 6 & då kom en vän över & jag lagade mat till oss =)

Fick även reda på en jävligt tråkig sak om Tamlins uppfödare..
Jag är så arg & oförstående.
Nä, jag förstår helt enkelt inte.
Imorrn ska bli en jätte bra dag!

Kommentarer
Postat av: Kristina

Heej

Jag såg att du hade kommenterat på Kenzas blogg om att din profilbild försvann och det bara blev ett kryss. Hur fixade du det sen?

Försöker hjälpa min kompis och jag har fått samma problem som du.

2009-07-27 @ 21:35:40
URL: http://kreey.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Name:
Minns mej

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kladd:

Trackback