Its not enough

Jag får vara mej själv, och jag får vara jobbig.
Som Jennu sa så behöver jag inte ta tag i mitt liv nu, jag kan vänta tills jag orkar.
Jag får ha en sån här svacka.
Jag får vara jobbig, liksom älskar mina vänner mej så lämnar dom mej inte för att jag är jobbig en period.
Dom finns kvar, och det är då man känner vad riktig vänskap är, vad riktig kärlek är.
Jag behöver inte alltid vara så jävla glad.
Man får vara tyst, man behöver inte alltid prata.
Man måste inte alltid verka intresserad & ställa motfrågor.

Jag har ätit & sovit så dåligt dom senaste dagarna att jag blödde näsblod imorse.
Och jag har inte blödit näsblod på över 100 år! (Iallafall 2 år typ).

Sen har v kommit på att Beccas råtta Nima är en Clownfisk.
Nima & Yuri är 2 honor, och Nima vill föra sina gener vidare så hon håller på att omvandlas till en hane.

Kommentarer
Postat av: Annik@

Det e faktiskt sant... du får vara jobbig o vi som e äkta mot dig kommer alltid finnas kvar.... precis som du finns kvar för dem du älskar även hur dryg o jobbig dem e... like MOI:) puss på´re

2009-07-05 @ 20:48:32

Kommentera inlägget här:

Name:
Minns mej

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kladd:

Trackback