Night

Jag har ätit väldigt lite i flera dagar, och nu sitter jag & äter chipsen & chokladen som blev över sen Jennu var här..
Duktigt Angelika, duktigt!
Har haft folk som sovit hos mej hela veckan & det är helt underbart att slippa vara ensam.
Jag får lite sådär ensamhetsångest utan att riktigt veta varför.
Då är det bra med underbara vänner <3
Jag har kommit in i en städperiod :O
Jag går runt & städar & plockar hela tiden, och det är ju väldigt likt mej......

Hmm... Handlade massa sallad idag =)

Det bästa med att vara ensam:
Man har bara sej själv & sina djur att städa upp efter.
Man får bestämma själv vad man ska äta.
Man får lyssna på hur hög musik man vill, vilken tid på dygnet som helst.
Man kan ta hem massa vänner & göra vad man vill.


Kommentarer
Postat av: Cissi

haha^^ städperioder är konstiga men lite praktiska ;)

2009-07-10 @ 16:31:48

Kommentera inlägget här:

Name:
Minns mej

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kladd:

Trackback