Bitter på: Klädaffärer

Jag är så jävla trött på klädaffärer och deras kläder!

Go west
Hur ofta är det inte som kläderna inte funkar? Dom tar på tok för mycket betalt för tröjor, klänningar & jackor som inte går att dra upp & ner dragkedjan på, knappar som lossnar utan någon som helst orsak, gylfar som åker ner hela tiden. Kläderna har i överlag en väldigt dålig kvalité...

HM
Dom tar på tok för lite betalt för sina kläder (But we like it), dom har bra kvalité och ett jätte stort utbud. Men VAFAN! Majoriteten av alla kläder jag någonsin har köpt på HM har hål efter varnings grejjan! Senaste gångerna har jag alltid kollat så att det inte blivit ett hål efter. Tidigare har jag struntat i det eftersom att hålen varit så små. Men jag har senare lärt mej att hålen växer och växer när man använder & tvättar kläderna. Det är någonting jag verkligen stör mej på eftersom att HM förövrigt har bra butiker!
Dock kan jag klanka ner på smyckena som inte håller ens en dag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Name:
Minns mej

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kladd:

Trackback