Idag såg dom tatueringen

Imorse när jag vaknade så hade min tatuering börjat flagna. Shit, tänkte jag.
Liksom den ska ju sitta där hela mitt liv inte bara i 4 dagar!
Jag fick lite panik för det såg ut som att det fattades färg lite här & där.
Ringde tatueraren och fick komma in på en gång. Han lugnade ner mer iallafall =P
Det var ju faktist ingen fara.
Jag gick runt & städade undervåningen idag. Trots att jag hade t shirt så la inte mamma märke till tatueringen.
Pappa kom hem men inte heller han såg.
Sen sitter vi & käkar och det är Stefan som säger: "Aha, har du tatuerat dej?"
Han minns inte att jag berättade det för honom när han, jag, Annika & Elenor satt i soffan hemma hos Annika.
Pappa började genast gnälla om att jag får börja betala hemma om jag har råd med tatueringar. Mammas ord var: "Ja skyll dej själv! Det är du som får gå runt med den där nu!" Amen nähä.. Liksom det var ju inte därför jag skaffade den.
Jag visste seriöst inte att jag var tvungen att gå runt med den...

Pöh..

Köpt ny lampa & nytt överkast till sängen idag =D Det  blev myspys!

Kommentarer
Postat av: Jenny

Åh... Ibland önskar jag att man kunde göra slut med sina föräldrar...

2009-06-12 @ 22:35:34
Postat av: Cissi

hahaha men sarkasm på dina föräldrar... liksom -_-

2009-06-13 @ 19:04:07
Postat av: Angelika

Jennu: Mja, jag med. Fast när jag verkligen verkligen tänker efter så tror jag inte att jag hade velat byta ut mina föräldrar heller...

2009-06-13 @ 23:52:23
Postat av: Angelika

Cissi: Hahaha!!!

2009-06-13 @ 23:52:48

Kommentera inlägget här:

Name:
Minns mej

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kladd:

Trackback