Long time ago...

Sen jag skrev någonting...

Den senaste tiden har jag fått allt att flyta på ganska bra.
Jag springer med Tamlin på mornarna, jobbar läser eller städar på dagarna, träffar vänner på kvällarna, håller kontakt med familj & vänner. Jag börjar bli bra på det här! På att leva
Jag vet vart jag har Tamlin nu vilket underlättar våran vardag & träning rätt mycket.
Vardagen är perfekt, träningen är ju till för att träna på saker. Men den går as bra! Liksom många har tyckt att Tamlin är en korkad hund, men han är smart! Han har överbevisat sej själv
Bazzos hage är enorm och säker, jag lyckades verkligen iår. Jag har fått ett enormt behov av att röra på mej! Jag går eller cyklar till jobbet varje dag, springer varenda lediga dag och gör jag inte något av dom blir jag hyper & understimulerad. Typ som en hund. Jag biter dock inte sönder saker.. Och det gör inte Tamlin heller =)

Jag måste berätta vilken tur jag hade igår! Jag var inne i en affär och skulle köpa en jacka, 149:- (I know, värsta fyndet) och ett tjurben stort som fan till Tamlin för 29:- (Även det ett  fynd för i butiker kostar dom över 100:-).
Det slutar med att jag betalar 128:- allt som allt. Hon slog fel på jackan så den kostade bara 99:-
Jag var rätt glad när jag gick därifrån =) Hade det handlat om en annan butik så hade jag sagt till. Men liksom ÖB är så stort och det där spelar liksom ingen roll för dom.

En vampyrs bekännelse <3 I Love I Love I Love


Kommentarer
Postat av: ellinor

åh nice med en jacka för 99 spänn, rena kapet ;)

2009-06-02 @ 19:14:25

Kommentera inlägget här:

Name:
Minns mej

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kladd:

Trackback