My beloved angel

Det roligaste som har hänt mej idag var en händelse på jobbet.
För några månader sen tatuerade Elin sej, och Titti är sån att när hon vill ha uppmärksamhet så slår hon till en lite. Hon slog då till Elin på hennes nytatuerade tatuering varpå Elin hoppar högt och skriker. Grämer sej lång tid efter och Titti får dåligt samvete! =P
Idag ville Titti ha min uppmärksamhet och slog till mej på tatueringen varpå jag skriker och hon skriker högre än mej och hoppar undan som om hon blev rädd. Jag börjar as garva och hon står som förlamad och fattar ingenting tills hon börjar skälla på mej när hon förstått att jag bara jävlats med henne.

- Förlåt, förlåt, förlåt! Jag glömde bort! Jag tänker ju inte på det där! Gjorde det ont?
- Hahahaha! Nää!
- Säkert?
- Alltså det gjorde ju ont men bara när du slog till, smärtan försvann ju precis när du släppte.
- Du skrämdes som fan! *Skälla skälla skälla*
*Nytt hysteriskt skrattanfall* 

Det tråkigaste är att min klicker försvann för några veckor sen och eftersom den inte dykt upp köpte jag en ny idag.
Men jag vill ju ha samma modell som sist. Får väl åka till Gävle då. Har rotat igenom varenda katalog på jobbet men inte hittat den!

My beloved angel, we´re always together <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Name:
Minns mej

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kladd:

Trackback