Nedräkning!

6 dagar kvar! eller 5?  Klockan är ju 00:05
Äh, väldigt få dagar kvar iallafall =)
Sen fyller jag ju år också! På torsdag. Då går jag ifrån tonåren till typ vuxenvärlden. Lite läskigt det där.
Fast jag försöker se det så att det inte är åren som går som spelar roll, utan hur gammal jag känner mej och hur bra jag mår. Det är ju trots allt bara en siffra. Och jag känner mej faktist inte som 20
Eller som jag trodde att jag skulle känna mej när jag fyllde 20.

Imorrn bär det av till biblan! Jag ska låna massa ockulta böcker.
På lördag ska vi fira kusinens pojkvän som också fyller jämt. Ska även jobba den dagen.
Jag knepar nog ihop det på något sett.

Jag & Tamlin sprang i regnet imorse. Det var skönt när vi sprang men jobbigt när vi kom hem.
Det bara rann om oss.

Iiiiiiw, lääängtar! Jag både vill och inte vill att dagarna ska gå fort.
Jag vill att dom ska gå fort så att jag får uppleva det.
Men jag antar att jag vill uppleva dom här dagarna också, för jag kommer undra hur det kändes sådär innan.
Så ska Jennu sova hos mej ifrån söndag till måndag <3 Undra om jag ska lägga en madrass i gästrummet på golvet så att vi kan prata hela natten! Eller varför inte lägga en madrass i mitt rum på natten? Jag lär ju ändå få sova på madrassen i det här fallet.
Det är det som är bra när jossen sover här, dom gr hon sovit på madrass på golvet.
Hon klagar en hel del av att behöva dela säng med Tamlin men hon kräver aldrig att vi ska byta =P
Hon kanske uppskattar att dela säng med hans lurviga mjuka kropp innerst inne..
Vakna av att ha en röv eller i bästa fall en tass i ansiktet.

Kommentarer
Postat av: josefin

haha! ja du, många fläskläppar har jag fått! :)

2009-06-03 @ 19:30:25

Kommentera inlägget här:

Name:
Minns mej

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kladd:

Trackback