Stornäset

Nu har man varit på landet i en vecka! Hur härligt som helst.
Jag tänker inte dra upp några tråkigheter för det orkar jag inte..
Jag ägde i Rumme alla dagar förutom den sista. Övningskörde mycke, as kul!
Har inte lärt mej så mycket under hela tiden som jag övningskört som jag gjorde den där  veckan.
Badade gjorde jag & Ankiefis också. Det var kallt men skönt efteråt.
Tamlin simmade galet mycke.



RIGA! Here we come!
Nu är det så att jag & älsklings Jennu ska åka till Riga i helgen! Ska bli så jävla roligt!
Ser verkligen fram emot det! Vi ska festa på fredag, kliva av båten på lördag, festa på lördag & inte däcka förrän på söndag! Vi ska ha så jävla roligt! En kryssning är fan vad vi behöver Jennu!

Är glad att jag fick jobba idag & imorrn.
I helgen ska jag verkligen festa av mej, för sen jobbar jag 3 veckor i sträck.
Då finns ingen tid för nöjen, utöver dom stunderna som dyker upp på jobbet .
Är så trött i hela kroppen efter gymmandet igår & jobbandet idag.
Min kropp har ju stängt av sej efter veckan på landet.
Nu ska jag läsa ut Mötley Crüe.
Lite vatten först kanske, är så törstig så att jag dör!


Man är så snygg efter en vecka på landet =)

bcb

vnvbn

gdg

xvbxbb

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Name:
Minns mej

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kladd:

Trackback