Krog & Födelsedagsfirande

Igårkväll var jag på krogen med bla Jennu. Dom spelade as kass musik & drickan var svin dyr.
Och nu ska jag chockera Annika: Jag dansade!!! Jag dansade faktist! Och jag dansade as mycke!
Och självklart var det massa turkar som tryckte sej emot mej och jag får panik. Så jag drog Jennu av dansgolvet ett flertal gr. Jennu rådde mej till att vifta bort killar som jag inte ville dansa med. Men till hennes stora fasa kom jag på en bättre idé. Tillslut blev Jennu less på mej  =P Och så såg hon på mej med sina bedjande sorgsna ögon, så jag skärpte mej. Och jag hade seriöst as kul! Speciellt efter några bjudna drinkar =) Tycker synd om snubben när han kollar sitt bankkonto idag... Nä, det där vill jag göra om! Fast på en annan krog. Det var as kul att hitta på någonting me Jennu <3 Vi har ju liksom aldrig festat ihop förut!
Sen drog vi till donken & köpte strips & blåbärspaj. Sen diskuterade vi Robins analsex och sen somnade jag.

Jag vaknade vid 12 och gick ut med Tamlin i regnet. Vid stranden åkte dom på vattnet & gjorde volter.
Sen kom släkten, det var jätte mysigt att träffa alla igen =)

vxv

Lateman..

 vb

tröttis..

vxvx

Tamlin kollar på vattenåkarna

gfd

ghfgh

Anthon & Tamlin

dfbdf

Och sen puss!

xbb


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Name:
Minns mej

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kladd:

Trackback