11 mars

Uuh, jag vill inte vara me. Jag vet att det inte är jag som sviker men det känns lite så.
Jag kan inte låta bli att tänka mej in i andras situationer. Jag känner ju fan inte ens människan.
Men sånna här händelser gör mej så rädd. Rädd för att jag vet att dom finns och jag vet att jag själv kan råka ut för samma saker. Rädd också för att det drar upp minnen i mitt liv som jag har haft svårt för att hantera. Minnen som jag sen länge försökt ta itu med och lämnat bakom mej.

Det är massa snö ute. Trots att det var iskallt imorse fick jag glatt pulsa mej fram till jobbet.
Just nu vill jag lägga mej i sängen & läsa en bok, skriva lite och sen sova. Jag har as ont i huvet.
Har fixat lite med Linas blogg. Blev jätte sugen på att göra om min egen då.
Nu försvann hälften av det jag skrev.. Kul *
Jag blev iallafall nästan tvungen till att göra om bloggen litegranna då min bakgrund & så försvann ett tag.
Nu får det vara rosa en stund, tills jag tröttnar igen.


* I det här fallet sarkasm

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Name:
Minns mej

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kladd:

Trackback