Kärlek <3

Alltså det har hänt.. Jag är besatt i Twilight! Böckerna, filmen!
Här är mina två att dö för scener:


(Måste dock tillägga att den är bättre med bra ljud för musiken gör typ halva scenen ;) )

Och den andra scenen hittade jag inte. Men den är typ såhär:
"Are you afraid?"
"No"
"You should be" *Edward springer*
"As if you can run me!" *Edward tar ett träd och smashar sönder det* (Här ryser jag över hela kroppen)
"as if you can fight me!" Osv. (Här typ ligger jag döende på golvet)
Och sen typ:  "I need to know what youre thinking"
"Now Im afraid"

Ja typ så..

Och det var allt för just nu . Väldigt innehållsrikt och viktigt inlägg.
Jag vill ju inte inse att typ resten av världens kvinnliga del av befolkningen känner exakt som jag...
Blä, jag skulle hållt mej till IsfolksTamlin. =P


(Tjyvlyssnat.se)

En tjej och en kille ~18 sitter och äter.

Tjejen:
Jag är förresten kär!
Killen: Oj, det gick fort. Tell me the story!
Tjejen: Jag såg på Twilight och nu är jag helt kär i Robert Pattinson...
Killen (uppgivet): Nej, inte du också! Vi män får faktiskt komplex!
Tjejen (drömmande): Han är så sexig, nu vill jag verkligen ha en vampyrkille.
Killen: Jag vet inte en enda tjej som inte har blivit förvrängd av den där jävla vampyrfilmen. Den borde fan förbjudas, den rubbar liksom hela ekosystemet av människor. Det är inte så att vi kommer dö ut av kärnvapenkrig eller växthuseffekten, ni kvinnor kommer vägra ha sex med män bara för att de inte är Robert Pattinson!

Kommentarer
Postat av: josefin

haha!

twilight <3

2009-03-30 @ 20:55:14
Postat av: Annik@

hahaha hmmm det där va bra:P ¨måste se filmen som alla gillar. har inte sett den än;)

2009-03-30 @ 23:48:07
Postat av: Angelika

Ja du måste! Se den med mej :)

2009-04-01 @ 00:05:44

Kommentera inlägget här:

Name:
Minns mej

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kladd:

Trackback