Relax

Jag skulle egentligen ha varit hemma idag & pluggat körkort men det visade sej att jag ska till butiken senare iallafall. ^-^
Jag klipper klorna på Tamlin varje morgon nu.
Helt otroligt, han har varit en katastrof att klippa på tidigare. En lördag får jag för mej att ta lite Relax på honom, sånt som man ger hundar, katter & kaniner inför nyår eller bil&båt resor. Sen klipper jag och nu kan jag klippa, inte helt utan konflikt men lite motstånd får jag ju räkna med. Wiihie *victory*
Det gäller att aldrig ge sej. Jag gav honom Relax bara den lördagen, väntade 2 timmar och sen klippte. Jag tror att han behövde gå igenom klippningen i lugnt tillstånd för att inse att det faktist inte är så farligt.

Relax: 99:- Bålsta Zoo


På tal om att aldrig ge sej. Körkortet går ju åt helvete.
Jag har 2 månader på mej att lära mej det som andra i min ålder lärt sej på 3 år! =(
Det är kört!! kört kört kört kört kört!
Jag kommer föralltid att vara beroende av andra.

Något positivt:
Jag älskar mitt melon läppglans som jag fick av Annika i julklapp <3

Kommentarer
Postat av: Jennu

Jättefin design!

Och det är inte alls kört för dig, jag blir bara arg när du skriver sånt.

<3<3<3

2009-03-12 @ 12:13:35

Kommentera inlägget här:

Name:
Minns mej

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kladd:

Trackback