Onsdag

Härlig dag idag! Om jag bortser från det konstanta illamåendet & oron..
Jag vaknade och läste i nån timma, sen åt jag frukost, tog en joggingrunda med Tamlin, såg på tv, mötte Jossen, Cyklade hem till henne & var lite där, sen cyklade vi till mitt jobb för att hämta lite grejjer som jag glömt där, sen cyklade vi hem till mej, lagade middag och mös.
Vi fotade också =D

Ehm... Ja och så var det ju tre små idioter som höll på vid kaninburen idag, Tjejer den här gången. Jag skulle precis gå ut & skälla på dom när dom cyklade därifrån. Sen åkte jag till Jossen och skickade då ett sms till mamma att hon skulle kolla Bazzo det första hon gjorde när hon kom hem.
Dom hade öppnat bakdörrarna till boen och framdörrens hasp var ur så Bazzo hade bara kunnat trycka till dörren för att öppna den.
Det är inte bara det att han kan rymma, det går hur mycket rävar som helst här vid oss! Och rovfåglar!
Jävla idioter!

Jag var i Kista i veckan.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Name:
Minns mej

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kladd:

Trackback