75 eller 195? Det är frågan..

Sitter & överväger om jag ska ta kompis 75 eller kompis 195..
Jag försöker ju bli ekonomisk och känner att jag har gjort av med för mycket pengar på onödiga saker den här månaden.
Sparar ju till någonting speciellt. Tar jag 75 kan jag inte smsa folk som inte har comviq, och fler & fler av dom jag känner har gått över till någonting annat.
Men det är ganska stor prisskillnad på 75 & 195.. 
Kan jag klara mig en månad på bara 75? Innan jag började med 195 för 2 månader sen använde jag mig bara av 75...
En sak är iallafall säker och det är att jag inte klarar mig utan att ha pengar på mobilen >,<

Nu blir det sängen & en bok.
Har läst flera isfolksböcker den här veckan. Jag är verkligen fast igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Name:
Minns mej

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kladd:

Trackback