Ankifis





Lilla Annikus pannikus. Tänk allting vi har gått igenom tillsammans.
I vått & torrt & sol & moln. Positivt & negativt. Och fan vad kul vi har haft tillsammans.
Du lärde mig gå, du lärde mig skratta, du lärde mig supa & du lärde mig festa.
Du lärde mig ekonomi och att köra bil.
Du lärde mig att baka & att laga mat. (Nåja, försökta lära)
När jag spenderade mina lov i Gävle. Vårat gemensamma favorit ställe Stornäset.
Våran älskade släkt. Vi har så mycket gemensamt.
Dina vänner trodde vi var systrar, och du står mig lika nära som en syster, som en bästa vän.





Kommentarer
Postat av: Annik@

håller me dig i allt det där... o du e underbar ´när du inte e en satunge o lägger upp skitkort på mig din lilla gurkamorr

2009-11-15 @ 17:41:56

Kommentera inlägget här:

Name:
Minns mej

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kladd:

Trackback