Frajdey & Sattörday

Igår jobbade jag, som vanligt.
Sen mötte jag upp Sandra + fler och vi hade sällskap till Ip gallerian där dom fortsatte och jag mötte upp Sanna. Sen drog vi hem till Tony & var sociala där med folk. Vi var där till runt 12-1 sen drog vi till J & M.
Satt & festade lite där i några timmar. Vi 4-5 gick vi till R & efterfestade där.
Jag var hemma lite över 8 och stupade i säng.
Sen vaknade jag vid 11-12 nånting.

Var egentligen tänkt att jag & Joss skulle se New moon idag. Men när vi skulle boka biljetter så var det bara 10 st kvar och alla var totalt utspridda.
Så vi hade inte kunnat sitta brevid varandra. Det är inte sådär jätte socialt & kul så vi sket i filmen för idag iallafall.

Skulle vilja laga värsta middagen till mamma idag. Men jag har inte alla ingridienser.
Fast det är ju tanken som räknas, eller hur? ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Name:
Minns mej

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kladd:

Trackback