If I was a rich girl, nananana lalalaa



Tänk om man vore rik.
Jag hade kunnat gå på alla hundkurser som fanns.
Jag hade haft råd att köpa en mobil som funkar.
Jag hade kunnat köpa ett digital piano utan att spara till det.
(Jävla matrialist)
Jag hade också kunnat skänka pengar till välgörenhetsorganisationer oftare.
Hjälpa vänner & släktingar med ekonomin (självklart bakom deras ryggar utan att dom vet om det)
Jag hade kunnat starta ett eget företag.
Rik, rik, rik. Jag vill vara rik.

Så sugen på frukt. Bananer, apelsiner.. Mums
Istället har jag druckit massa te.
Har ju apelsiner hemma men jag vet inte hur mycket det svider i såriga vinterfingrar och inte-helt-läkt piercing.

Imorrn blir det vård av Tamlin-dag.
Klorna ska klippas, han ska badas & borstas.
Ikväll ska vi gosa massor i hans säng.
Jag märker mycket att mitt humör påverkar hur lydig han är.
Är jag motiverad & glad så lyder han mig så mycket bättre, för då tycker han att jag är rolig.
Är jag uttråkad & omotiverad, då är han lika omotiverad.

Duktiga lilla vovve <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Name:
Minns mej

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kladd:

Trackback