Pain in my back

Jag har fortfarande ont i ryggen. Har haft det sen söndags.
Idag ser det ut som att jag blir hemma iallafall så jag kan vila upp den lite.
Imorrn blir det att klippa en 60 kg´s bjässe! Undra hur det ska gå med min rygg & Tittis lår..
Känns som att vi är ett gäng grönsaker på jobbet just nu. Handikappade.
Tur att den hunden har blivit så mycket bättre än vad han var när han precis kom till oss för ett år sen.
Han skrek & stegrade & backade & kämpade emot. Helt förjävlig var han.

Jag tycker inte att dagarna räcker till. Dom är för korta.
Speciellt när jag sätter mig vid pianot. Klockan kan vara lite och så när jag höjer blicken från pianot ibland så kan det ha gått flera timmar.
Jag fastnar i mitt spelande O.o Det är så jävla kul. Jag älskar det. Känslan av att man själv skapar musik är helt otrolig.
Det roligaste är ju att ta låtar och göra om dom. Först spelar man den riktiga versionen och sen glider det iväg och blir en helt annan version. Så jäkla kul!

Kommentarer
Postat av: Cissi

aaaw såna här inlägg blir man glad av =)<3

2009-11-19 @ 16:13:51

Kommentera inlägget här:

Name:
Minns mej

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kladd:

Trackback