Röd knöl

Vad är det för någonting på min älsklings tass?
Såg den igår morse. Den fanns inte där kvällen innan.
Har det inte blivit någon förbättring på måndag bokar jag tid för ett veterinärbesök.
Min första tanke var att han har gjort illa sig och sen att det har blivit vätskefyllt.
En tumör kommer väl inte under en natt?!



Den började blöda imorse när jag & Gabriella var ute med hundarna.
Så hela hans tass var blodig. Men det slutade blöda innan promenaden var slut.
Någon som har sett någonting liknande förut?

Kommentarer
Postat av: MALINHE - FOTOBLOGGEN!

SV: tack så mke! :D

2009-11-14 @ 21:57:05
URL: http://malinhee.blogg.se/
Postat av: Cissi

har inte sett något liknande men jag hade en råtta som fick en tumör som växte orerhört fort. fredag kväll var det inget som syntes, måndag kunde han inte gå längre för att tumören täckte ena benet =/ bara tänkte du skrev "En tumör kommer väl inte under en natt?!"

fast det där ser inte så farligt ut, mest som något som veterinären tar bort och sen är det bra

2009-11-15 @ 19:16:50

Kommentera inlägget här:

Name:
Minns mej

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kladd:

Trackback