Te lös

Imorse var jag först på bilskolan & gjorde teoriprovet en gång.
Fick 1 poäng bättre än förra gången ;o)
Sen bar det vidare till jobbet. Fixade så att råttgrabbarna fick en större bur, mm. (Massor mera inte med mera)
Satte igång vattenkokaren, tänkte göra te men kom ihåg att mjölken var slut.
Går ju inte att dricka te utan mjölk, så jag får snällt vänta tills morsan kommer hem.
Sitter här & fryser som en gnu.. Nu börjar det verkligen närma sig vinter.
Jag hoppas att det snöar snart & att snön får ligga kvar.
Ska det vara kallt så ska det vara snö, annars så ska det vara varmt.
Ingen halvvinter igen. tack.

Nu ska jag sätta mig & plugga ännu mera teori.
Sen blir det nog ett avsnitt av Ghost Whisperer :)

Och det här med rubriker. Jag har världens sämsta fantasi.
Jag vet aldrig vad jag ska ha för rubrik på mina inlägg.
Dagens datum? Fast om jag skriver mer än 1 inlägg på en dag blir det ju massa fel.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Name:
Minns mej

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kladd:

Trackback