weight -> up

Fan, min dubbelhaka är tillbaka. Den är inte saknad kan jag säga..
Fettolåren börjar sakta komma tillbaka även dom..
Jeansen börjar bli för trånga. Det går så jävla fort.
Måste sätta igång med springandet igen, mådde så jävla mycket bättre då.
Jag tycker ju om att träna. kanske blir det att jag börjar på Curves iallafall?
Sats är ju så jävla svindyrt. Fast jag vet inte så mycket om Curves än,
vet inte riktigt vad det går ut på.

Tamlin ligger utslagen på golvet. Han har kämpat med sitt ben dom senaste 2 timmarna.
Fortfarande har han halva kvar.
Kanske börjar han bli gammal ;) Förr åt han ju ett sånt där ben på mindre än 10 min.

Nu blir det kvällspromenad & sen lägga sig i nybäddad säng & läsa sig till sömns ^,^
Nästan favorit tiden på dygnet, på kvällen.
Då man kan slappna av & sjunka in i en helt annan värld.
Förut fasade jag inför att gå & lägga mig.
Nu längtar jag. Däremot brukar jag dra ut på det ibland.
Ju fortare jag lägger mig desto fortare kommer morgondagen, vilket innebär att man blir äldre + en ny arbetsdag oftast.
Det är inte arbetsdagen jag drar mig för, älskar ju mitt jobb.
Det är att dra sig upp ur sängen, göra ordning sig och sen ta sig till jobbet på ett eller annat sätt.
Som imorrn, då går vi. För Tamlin ska med. Jobbar heldag imorrn.
Fyyy :(( 1½ timmes promenad direkt på morgonen...


Kommentarer
Postat av: Cissi

Du får lära Tamlin att springa brevid dig när du cyklar =P Även om det inte går lika fort som när du cyklar själv går det väll lite fortare

2009-11-05 @ 15:37:48
Postat av: li

curves, asså... var på möte där men det är onödigt dyrt.

Provat träningshuset? som ligger i gamla judo huset? vid kinan?

as bra, där tränar jag. kostar 600 i halvåret och man får träna hur mycket man vill på alla pass. dom har mycket olika. kolla in träninghuset på internet =)

2009-11-08 @ 15:58:20
URL: http://fau.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Name:
Minns mej

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kladd:

Trackback