Let me introduce: Myself

Den här kvällen har jag bara tagit det lugnt. Datanördat mig massor och så.
Har suttit här & druckit te samtidigt som jag ändrade Annikas blogg & även min egen.
Jag suger på det här med koder & så. Äh, det är ju personligt när det inte är sådär jätte perfekt ;)
Tänkte lägga mig & läsa snart.
Men iallafall, jag ska försöka att uppdatera mig något.
Idag hade jag så tråkigt att jag sprang runt & fotade.
Jag fotade Tamlin, mig själv, mitt rum.

Såhär ser iallafall mitt rum ut:

Mitt lilla fönster. Julgranspynt året om ;)
Sen har jag två kaniner som jag har fått av Ida.
Ängeln till höger som hänger i gardinstången fick jag av Cissi i julklapp.
Under är en rosa spökreflex som jag fick av gymnasiet. Minnen allihopa <3


Böcker, ben & jerrys, måla <3 rena kläder =P


Drakar, änglar, gosedjur, ljus <3


Feer, änglar, ljus, blommor, lavalampa <3 Biabädd..


Mja.. Och sen har jag ett nattduksbord där det står flourtabletter, en rosa lampa,
en Marilyn Manson - Den långa vägen ut ur helvetet &
en Margit Sandemo - Sagan om Isfolket, Längtan bok 4 samt några smycken.
Sen har jag en byrå med massa kläder och 4 förvaringlådor.
Bodybutter, lotion, vin, parfym, deo, dagböcker, brev, gamla mobiler. Ya, you name it.

Jag & Mamma. HAHA! Vad blek mamsen blev på kortet ^^
Jag menar, jag är blek. Men mamma har varit i skärgården & fått massa färg.
I vilket fall som helst, nej mitt hår är inte fett. Jag hade precis duschat och det är fortfarande blött.
Min mamma har nyss vaknat & egentligen är vi skit snygga (ja eller hur).



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Name:
Minns mej

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kladd:

Trackback