Halloween

Nu är det halloween som gäller.
Har klätt på mig, sminkat mig & fixat håret.
Jag vet inte vad jag föreställer men jag är ganska nöjd iallafall :)
Så nu ska jag ta mina vita till Becca & träffa folk <3
Saknar dom så otroligt mycket.

Glittrig & rödhårig med lila fluffskor & svart fluffväska ^,^
Tamlin har varit ute & kaninerna har fått mat.
Har hela helgen planerad och halva nästa vecka.
Det känns bra att ha saker att göra.
Ikväll ska Annika & Thomas på church street.
Ankiefis förtjänar det, men jag hoppas att hon skänker mig en tanke när hon sitter där & skyfflar nötterna utöver golvet.
Snart är det jul också. Och det lär ju inte bli så mycket julhandlande.
Jag förutsätter att jag ska fira i Gävle. Sen hoppas jag att vännerna ska ha någonting runt jul :)
Iår ska iallafall inte jag vara sen med julklapparna :P
Blir väl att jag köper någon julklapp till mig själv också.

Nä, nu måste jag börja röra på mig.

När är det Lucia föresten?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Name:
Minns mej

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kladd:

Trackback