Hår <3

Maaaw, håååår <3 Nu börjar jag förstå hur Cissi kände förut när hon hela tiden tjatade om sitt jävla hår.
Jag har kollat en massa hår dom senaste... ööh.. 3-4-5 timmarna?

Ska jag ha [rött->svart] eller [rött->vitt] eller [rött->annan nyans röd] ?
Har läst på om hur man gör själv. Så om Cissi flätar & jag gör mina själv skulle ju vara as bra.
Dock lär jag ju ringa Cissi eller Jennifer efter tio minuter & paniskt försöka få henne att rädda vad som finns kvar av det jag har förstört..
Fast jag vill försöka :)
Hmm... Fick ju en del roliga saker av Cissi i Julklapp? Undra om det funkar :O
Är det inte sånna Cissi?
Jag har ingen aning, men jag ska ta fram dom & testa ;)
Borde.sova.jätte.trött.men.speedad.nej.gräva.fram.hår.

Kommentarer
Postat av: Cissi

haha^^ jag tycker du ska ta bilder och lägga upp i bloggen och visa dina framgångar... eller mindre framgångar=P

2009-10-08 @ 16:49:21
Postat av: Angelika

haha mja.. Då får ju folk något att skratta åt iallafall :) Ska göra de. Ska testa värma idag :P

2009-10-08 @ 18:25:36

Kommentera inlägget här:

Name:
Minns mej

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kladd:

Trackback