Hemma igen

Imorse vaknade jag ihoprullad mellan en cola automat och en vägg med min resväska slingrad runt mig och min fluffväska som huvudkudde. Jag hade en stor blodfläck på jeansen och tänkte "Vad i helvete?". Sen reste jag mig upp och vinglade iväg till taxfreen.
Och det kanske ger en liten inblick i hur kryssningen har varit.
Bilder kommer senare.

Bara för att jag har tråkigt så blir det en sån här svara på frågor om sig själv grej:

Vilken svordom använder du mest?
Vafan

Äger du en Ipod?
Ja

Vilken tid är din väckarklocka inställd på? 
7:59

Använder du flip flops även när det är kallt ute? 
Jag använder aldrig flipflops. I enstaka fall ifrån stugan till stranden på landet. 

Var köper du dina matvaror ifrån?
Ica

Skulle du hellre ta bilden än att vara med på bilden? 
Förr skulle jag sagt att ta bilden. Jag både gillar att fota & att bli fotad.  

Vilken var den senaste filmen du såg?
500 days of Summer

Har någon av dina vänner barn? 
Ja

Om du vann på lotto, vad är det första du skulle köpa? 
Om jag får vara självisk: Ett digitalpiano tror jag. Och en fungerande telefon >,<  

Har någon någonsin kallat dig lat? 
Pappa är inte rädd för att slita ut ordet precis.  

Tar du medicin för att hjälpa dig somna snabbare? 
Ibland

Vilken CD ligger i din CD-spelare just nu? 
Evergrey - In search of truth 

Föredrar du vanlig mjölk eller chokladmjölk? 
Vanlig till maten, chokladmjölk till kalla vintrar 

Har någon berättat en hemlighet för dig den här veckan? 
Ja

När var senast någon stötte på dig? 
Igår

Vad åt du till middag? 
Inte ätit middag än 

Använder du huvtröjor? 
Mja

Kan du vissla?
Ja. Praktiskt om man har hund ^,^

Har du någonsin deltagit i en demonstration? 
Ja. 

Vem var den senaste som ringde dig? 
Stofe

Vilken är din favoritattraktion på ett nöjesfält? 
Jag har ju inte varit på så många olika nöjesfält så jag säger nog Extreme på Grönalund :P 

Tror du folk pratar bakom ryggen på dig? 
Det är jag övertygad om 

Tittade du på tecknat när du var liten?
Det gör jag fortfarande.

Hur stort är ditt närmsta köpcentrum?
Okej för att vara i lilla Bålsta.

Hur många syskon har du?
1

Är du blyg inför det motsatta könet? 
Beroende på vem personen är 

Vilken film kan du alla replikerna till? 
Disneys Skönheten & Odjuret :P  

Äger du några band-t-shirts?
Jaa

När flög du senast? 
Flera år sen 

Hur många stolar står runt ditt köksbord? 
4

Läser du för skojs skull?
Ja.

Pratar du några andra språk? 
Engelska, och flytande rövarspråk ;)  

Diskar du din egen disk? 
Oftast

Har du gråtit offentligt?
Ja, senast igår :P

Har du en stationär dator eller en laptop?
Både

Försöker du alltid lära dig nya saker? 
Kan inte påstå att jag ansträngande försöker. Men det är klart, finns chansen att jag kan lära mig något nytt tar jag den oftast.  

Vill du ha några tatueringar eller piercingar?
Ja. Fast just nu är jag rätt nöjd med det jag har.

Tycker du att killen borde bjuda på första dejten? 
Inte nödvändigtvis, men det är så det brukar bli.  

Har du någonsin varit på Jamaica?
Nej 

Vad har du för väder? 
Kallt & grått 

Skulle du någonsin kunna tänka dig att dejta någon med mycket tatueringar?
Självklart.

Har du en blogg? 
Eh, ja :P  

Vilket var ditt favoritämne i gymnasiet?
Bild

Vilket personlighetsdrag är ett måste hos en partner?
Ärlig

Har du någonsin blivit attraherad av en oattraktiv?
(Här sparar jag svaret) Korkad fråga, attraheras man av någon finner man ju peronen i fråga attraktiv.

När sov du senast på golvet? 
Inatt/imorse

Vilken är din favoritdrink? 
Strawberry d... (Fan kan inte stava)  

Gillar du din boendesituation? 
Den duger nu :)  

Hur många timmar måste du sova för att kunna fungera? 
Långsiktigt minst 8 timmar/natt. Kortsiktigt behöver jag inte många minuter. 

Äter du frukost dagligen? 
Ja 
 
Är dina dagar fullbokade och stressiga? 
Fullbokade ja. Stressiga nej.  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Name:
Minns mej

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kladd:

Trackback