Kalldusch

Och vi har inte haft något jävla varmvatten på flera dagar!
Det är tur att jag inte är en person som lätt börjar lukta illa kan jag säga.
För igår & i förrgår blev det inget duschande för mig.
På morgonen igår i min halvt-död-knappt-vaken-tillstånd ställde jag mig i duschen & skrek till!
Jag var fortare ur duschen än i den. Fick ju ett brutalt uppvaknande den dagen iallafall..
Men inget duschande nej..
Imorse var det bara att surmulet ställa sig i duschen & försöka duscha en kroppsdel i taget.
IMORGON, snälla, imorgon! Låt varmvattnet ha kommit tillbaka!
Skulle ha varit så skönt att värma upp sig efter den här dagen.
men icke, blir att lägga sig oduschad.

Kommentarer
Postat av: Annik@

hahahhaa det va RIKTIGT kul... mera kallduschar till dig;)

2009-10-15 @ 18:32:35
Postat av: Malin - Hockeyfruga

hihi visst är hon söt! hemskt utan varmvatten :S

2009-10-16 @ 10:24:06
URL: http://mysunshinestory.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Name:
Minns mej

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kladd:

Trackback