Nästa: Gävle

Just nu vill jag till Gävle. Försvinna ifrån vardagen här.
Festa med folk som vet hur man festar & bara ha massa kul.
Jag är trött på människor som inte accepterar andra människor.
Imorse vaknade jag och var så onöjd med mitt liv men jag har tillbringat dom senaste timmarna med
Ella & Jossen och börjar känna att jag verkligen är glad över alla dom vänner som verkligen betyder något för mig.
Dom vänner som hållt hela vägen & inte visat sig vara något helt annat när det väl gäller.
Jag kan somna glad, om än med en liten gnutta magvärk.

Men ja, Gävle var det. Jag vill verkligen gå på Church street, min favorit restaurang :D
Sen vill jag ut & träffa folk. Träffade några på kryssningen som var ifrån Gävle. Dom la in sina nummer på min mobil och fick mig att lova att jag skulle höra av mig då jag kom till Gävle.
Sen bjöd den där krogen-snubben ifrån gävle ut mig på fika.
Ska bli kul det med. Jag behöver nytt folk i mitt liv.
Jag behöver dom gamla som funnits i mitt liv sen jag var en liten skit också.

När man varit som svagast blir man som starkast.
Och oavsätt vad så vill jag inte låta någon trampa på mig.
Jag har alltid vart en person med starka åsikter.
Vissa personer har fått mig att vika mig för dom, och sånna personer vill jag inte ha i mitt liv.

Jag lärde mig en hel del om andra människor på kryssningen.
Den var inte den bästa och jag har pendlat fram och tillbaka mellan att ångra att jag åkte & sen inte ångrat.
Jag kom fram till att jag inte ångrar att jag åkte.
Jag hade kul och jag lärde känna personer mer än vad jag gjorde innan, på både gott & ont.

Nu ska jag bara smälta det här.
Och under tiden ägnar jag mig åt det äkta ^,^

Annika, förbered dig på att jag tar mitt pick & pack samt min stora vovve till dig så fort jag får en längre period ledigt.
Jag vill se film & hålla dig vaken halva nätterna med mitt pladder.

Kommentarer
Postat av: Annik@

helt ok.. det e bara o komma... ser ja fram emot kusin vitamin;)

2009-10-31 @ 20:33:19

Kommentera inlägget här:

Name:
Minns mej

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kladd:

Trackback