Sammanfattning

I torsdags klippte Jennifer mig. Hon är så jävla duktig!
Aldrig mer går jag till en frisör salong kan jag säga.
Och det är mycket roligare att klippas när man har saker att prata om & när man har en Casper springandes runt benen & en rolig Titti som kollar på.
Sen klippte jag Tittis toppar.

På fredags morgonen ställde jag mig & gjorde scones, eget recept.
Sen åkte jag till Musik affären & kollade på keyboardar & elektroniska pianon <3
Älska älska älska älska älska älska älska älska älska <3 <3 <3 <3
Sen blev det jobb & sen träffade jag en vän, vi satt & kollade på tv & pratade.
Kom hem vid 3 på natten, ringde Sanna som ringt mig.
Vi la upp lite körkorts planer. Sen smsade jag Juicen (klockan 3 på natten, mwohaha)
Så idag ska jag springa med Jossen, städa Bazzos bur, städa akvariet, städa mitt rum, städa badrummet, ringa Peter, kanske ringa M (förmodligen inte *sur*), skriva ner en lista på alla människor jag har lust att ta bort från mitt liv (negativ >.<), kolla upp vart jag ska pierca mig *vill ha råd*.

Och ska jag hinna med allt det kan jag inte sitta här.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Name:
Minns mej

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kladd:

Trackback