Farmville

Jag måste gröööööda, gröda, gröda..
Gröda & skörda!! Inte låta grödorna vissna eller djuren stå för länge med mjölk i magen...
*Manisk* Då förlorar jag pengar! Måste ha pengar så jag kan köpa hus & stängsel & mer grödor att gröda O.O
Måste, måste, måste!!!
Vad tjänar jag mest på? Sallad eller paprika?!
Parikan är så många dagar på.. Då slipper jag gröda imorrn.
Å andra sidan tjänar jag mer på att göra salladen för den kostar så mycket & jag får så mycket mera när jag harvestar!!

Ooooh! Ett lostat black sheeeep! "Panik, skynda skynda, klicka på "ge hem" jävla helvetes fitthora.
Nån annan sate hann före...
ÅH! Ett till lostat black sheep! *mwiiip* JAG FICK DEN! hihihihiii *lycklig*
(mordiska tankar om hur jag ska förinta den jäveln som snodde det första svarta fåret..")



Kommentarer
Postat av: Jenny

HAHAHAAHAHAHAHAHHAAH vadå besatt? :P

2009-09-10 @ 10:55:14
URL: http://januarijenny.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Name:
Minns mej

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kladd:

Trackback