Händelse på jobbet

I fredags satt jag hos några & var social.
Sen drog några av oss ut på krogen, där träffade jag Sanna, Leo & Emil + några till.
Det var as kul tills vi skulle på efterfest. Folk blev våldsamma & vi blev tillslut utslängda.
Då fortsatte vi utomhus ett tag.
Sen drog jag, Leo & Emil till Stefan där vi alla 3 slocknade i soffan, kl var runt 5-6.
När vi vaknade runt 11 gick vi till Café Solslätten & käkade frukost ^-^ myyys.
Sen runt 12 var det dags för wörk..

Har ju målat om köket där så det är helt underbart att koppla av där inne nu.
Det behövde vi :)

Jag skulle ställa upp en fågel bur på en hylla, fågeln flyger runt inne på lagret & vi tänkte att den ska kunna ta sej in i buren när den känner för det.
Så då ska jag lyfta upp den på översta hö & halm hyllan.
Jag var väl inte riktigt klar i huvet än för jag kopplade inte riktigt att det faktist stod en sak i vägen.
Gallret & botten säras ifrån varandra och saken som var i vägen börjar glida ut.
Där står jag med 2 armar/händer och försöker balansera 3 saker.
Tillslut hade jag burbotten på mitt huvud, var tvungen att ställa mej på en sak för att nå upp så.
Jag känner hur vattnet ifrån fågelbadet börjar rinna längs armen och in i tröjan och nerför magen...
Jag börjar ropa på Titti men hon kommer inte, ropa flera gånger efter hjälp men hon hör inte.
Sen faller allting ner över mej! Och då hör jag henne komma springandes & ropar: "Hur gick det?! Vad hände?!"
Sen kommer hon in på lagret sekunden efter och ser mej helt blöt med fröer & fågelskit i hela håret.
Alla säckar är fulla med fröer & golvet är snorblött!
Vad händer?.... JO! Hon brister ut i hysteriskt gapskratt!!!!
"Nämen gumman, HAHAHaHAHAHAHAHAHAH!!!!!"

Mm.... Härlig chef det där.

Kommentarer
Postat av: Jennu

Hahahahaha, faaan, synd att jag missade det... Kan tänka mig hur det såg ut och jag hade oxå börjat asgarva!

2009-09-07 @ 13:38:28
URL: http://januarijenny.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Name:
Minns mej

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kladd:

Trackback