I'm trying but failing

Jag vet inte vad jag ska skriva riktigt.
Har känslor som inte går att beskriva eller förklara.
Ska nog pierca mig snart, samma ställe som förra gången. 
Red privatlektion med Penny & Becca idag.
Jag tyckte det gick sådär men läraren & Penny sa att hästen jag red på inte alls brukade vara så medgörlig som nu eller nåt sånt, så enligt dom gick det jätte bra för mig.
Det var kul iallafall. Lilla Becca fick en gigantisk häst & Penny fick en ganska liten häst, Ironi.
Har skavsår på hälarna och diverse andra blåmärken & sår på kroppen.
Fryser gör jag också, jätte synd om mig.
Varmvattnet samarbetade inte alls idag så mitt badvatten var inte lika varmt som jag ville att det skulle vara.
Satte på bastun istället men jag är inte ett sådär jätte stort fan av att basta, men det är skönt när man fryser.
Imorse drack vi te & gosade med kaniner. Igår samma sak.
Bytte böcker fram&tillbaka & kollade på akvarium. Ritade gjorde vi också.
Ska lägga mig i sängen nu, krypa ihop bland tusen gosedjur, kasta kryssnings gosedjuret åt helvete & snurra tjocka täcken runt kroppen. Vääärme..

Sverige är.... Kallt

Kommentarer
Postat av: Cissi

storheten är inte att aldrig falla utan att resa sig efter varje fall

2009-10-01 @ 07:05:38

Kommentera inlägget här:

Name:
Minns mej

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kladd:

Trackback