Kan man ta en chokladbollsbit?





Söndag: Åkte till Gävle.

Måndag: Jobba. Började bli sjuk.

Tisdag: Åkte till Fagersta för att träffa Micke. Vi åkte till en stuga utan el. Tände brasa & vedspis. Massa mys :)
Han lärde mig fiska. Tamlin sprang fritt. Han var så söt, hoppade ut i sjön och simmade flera meter ut. Sen runt i cirklar, bara sådär :O Jag blev ännu sjukare.

Onsdag: Vaknade av att jag frös som en tok. Tände brasa och det blev för varmt istället. Sen åkte vi till hans farsa. Tamlin hade sån jävla respekt för honom. Hans farsa är en sån där svensk Cesar eller nåt. Såg Walk the line & somnade tidigt.

Torsdag: Vi åt på kina restaurang & gick sen över till hans polare som bodde i ett häftigt hus. (Värt att nämna ;)
Sen åkte jag hem efter några timmar.

Fredag: Veterinären med Tamlin. Hans hjärta är helt friskt :) :)
Sen shoppade jag & Matte hela dagen, fikade, åkte en sväng till jobbet, såg Ghost Whisperer, promenerade (väldigt kort eftersom att jag är sjuk). Sen stack jag till Biffen & träffade folk. Peter, Sandra & Ida var där också :) Har inte träffat dom på hur länge som helst. Runt 2 trängde vi in oss i Peters bil. 6 personer inne och 2 personer på flaket. Mjaa.. etc etc etc etc.

Gpsen hade humor påväg hem ifrån Gävle..












Mums!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Name:
Minns mej

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kladd:

Trackback