Ryggpain

Jag har så helvetes jävla ont i ryggen. Mjuuuu!
Jag känner mej så jävla gammal när jag har såhär ont.
Jag kan inte göra någonting... Så ska man jobba också!
Idag är det ju lugnt men att jobba en onsdag med ryggont.. Jag ser inte fram emot imorrn.
Miljarder 15-20 kg säckar att kånka på.
Please god hoppas att vi inte har beställt hö, halm & spån den här veckan.
Nu kan jag inte springa heller.

Tiden går jätte fort nu.
Vaknade nyss & nu har klockan hunnit bli 2. Vart tog mina 5 timmar vägen?!
Måste ju ut med Tamlin nu & sen raka vägen in i duschen. Annars kommer jag ju sent.

I förrgår tältade jag, Tamlin & Matte vid vattnet.
Det var hur kallt som helst. Jag hade iPod & matte hade högtalare med sig.
Laddad iPod <3
Vi åt frukost hemma hos Titti.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Name:
Minns mej

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kladd:

Trackback